Wanneer Philip Freriks tijdens het journaal van 8 uur het maar liefst 2x over ‘twitter’ heeft, dan moet het wel groot zijn. Tenminste, dat is de gedachte van vele Nederlanders.

De meeste Nederlanders zijn nog niet zo gecharmeerd van Social Media. Het gaat aan hen voorbij.
Maar het gaat niet voorbij aan de Gen Y generatie – de aankomende kopers en verkopes van woningen… Laat u de kans voorbij gaan om te communiceren met (toekomstige) prospects?

In het (Engelstalige) filmpje hieronder ziet u de cijfers wat het gebruik van Social Media betreft. Links laten liggen van mogelijkheden is een keuze. Aan u om te bepalen wat de juiste keuze is!





Even ter nuancering, twitter wordt momenteel door nog geen 3% van de bevolking gebruikt. En 90% van de ‘tweets’ zijn afkomstig van 10% van die twitteraars. Dat zijn veelal hoger opgeleiden in de leeftijdscategorie van 25-50 jaar.

Meer cijfers en info:
Twitter in top 100 best bezochte sites
Tieners twitteren niet
Twitter Grows 1,444% Over Last Year; Time on Site Up 175%
De ROI van online communities – een aantal cijfers
Gebruik sociale media groeit explosief

Maar de beste cijfers staan in het filmpje.

The following two tabs change content below.
Grondlegger van de De Scherpe Pen waar hij samen met andere bloggers kritisch over de makelaardij schrijft. Oprichter van de vergelijkingssite voor makelaars WieisdeBesteMakelaar.nl waarmee hij zowel consumenten als makelaars ondersteunt.
Google+