Faillissementen, woningsites in zak en as, kopers onzeker, verkopers zenuwachtig..
Het leuke is er een beetje vanaf. Vragen over de zin en onzin van acties, tja.
Zoals ik altijd aangeef, niets doen heeft helemaal geen zin.
Maar het blijft bij ons wel een discussie, waar ga je je op focussen, puur omzet halen?
Is er nog tijd voor andere zaken…ja, en dat moet ook wel, om het leuk te houden, voor iedereen. Voor ons als huizenwebsite en voor onze bezoekers.
Wat wordt er hard gewerkt en wat is het nu in deze tijd moeizaam om er voor terug te krijgen wat je erin gestoken hebt.
Dus wij hebben wat tijd gestoken in een ludieke actie op Huislijn.nl rondom Halloween, we verwachten er nu eens lekker niets voor terug, gewoon iets geinigs, iets ontspannend, en daarnaast nog iemand gelukkig maken met verkoopsstylingsadvies. Je kan je afvragen heeft dit dan prioriteit? Maar daar staan wij niet te lang bij stil, want we vinden het leuk om te doen… en in die zin heeft onzin ook zin…
Laatste berichten van Stephanie Hopmans (toon alles)
- Een Open huis is een Open deur… - 8 maart 2011
- Langer dan een jaar te koop… - 28 januari 2011
- Huislijn.nl + JAAP.nl + Huizenzoeker.nl =…? - 13 januari 2011
Recente reacties