halloweenFaillissementen, woningsites in zak en as, kopers onzeker, verkopers zenuwachtig..

Het leuke is er een beetje vanaf. Vragen over de zin en onzin van acties, tja.
Zoals ik altijd aangeef, niets doen heeft helemaal geen zin.

Maar het blijft bij ons wel een discussie, waar ga je je op focussen, puur omzet halen?
Is er nog tijd voor andere zaken…ja, en dat moet ook wel, om het leuk te houden, voor iedereen. Voor ons als huizenwebsite en voor onze bezoekers.
Wat wordt er hard gewerkt en wat is het nu in deze tijd moeizaam om er voor terug te krijgen wat je erin gestoken hebt.

Dus wij hebben wat tijd gestoken in een ludieke actie op Huislijn.nl rondom Halloween, we verwachten er nu eens lekker niets voor terug, gewoon iets geinigs, iets ontspannend, en daarnaast nog iemand gelukkig maken met verkoopsstylingsadvies. Je kan je afvragen heeft dit dan prioriteit? Maar daar staan wij niet te lang bij stil, want we vinden het leuk om te doen… en in die zin heeft onzin ook zin…

The following two tabs change content below.
3 jaar geleden ben ik begonnen als Marketing Manager bij Huislijn.nl. Daarvoor heb ik de Marketing gedaan voor twee klinieken in Rotterdam. Ik heb het naar mijn zin en zelfs in deze tijd vermaak ik me prima, omdat je net even verder moet denken en (even cliché) out of the box moet denken. Bij Huislijn.nl is dat zeker mogelijk. In de toekomst hoop ik een adviserende rol te kunnen gaan spelen bij bedrijven. Op projectbasis leuke en lucratieve concepten bedenken...maar eerst Huislijn.nl naast Funda de beste huizenwebsite maken!

Laatste berichten van Stephanie Hopmans (toon alles)

Google+