Kunnen jouw (potentiële) klanten het al? Wanneer ze op een/jouw website een interessante woning zien direct online een bezichtiging plannen? Zo moeilijk hoeft dat niet te zijn.
Overleg van te voren met de verkopers op welke dagen en uren je, zonder voorafgaand te hoeven controleren, een bezichtiging kan inplannen. Zet die tijden online zodat de consument een dag en tijd kan ‘boeken’.
Een dag van tevoren bevestig je naar de verkopers dat je wel of niet komt bezichtigen met potentiële kopers. Sterker nog, ook dat kan je automatiseren zodat je klanten altijd op de hoogte zijn van bezichtigen en eventuele annuleringen er van.
Hoe moeilijk kan dat zijn?
Laatste berichten van Han Tuttel (toon alles)
- Hoe technologie en automatisering de toekomst van de makelaardij gaat veranderen - 23 juni 2018
- De Call to Action wordt niet optimaal benut - 20 november 2017
- Marketing Pitches – Genomineerden Vastgoed Woningmakelaar van het Jaar 2017 - 10 november 2017
Leuk voor een bandenwissel, maar bedrijfseconomisch gezien voor de makelaar en verkooptechnisch voor de klant onmogelijk. Het lijkt mij in niemands belang (behoudens de “kijker”, omdat je in dit geval niet altijd van een potentiele koper mag spreken)om 3 keer per dag naar dezelfde woning te gaan. Bovendien zijn er handmatig vaak veel meer opties, die computer technisch niet altijd gezien worden. Een bezichtiging duurt niet altijd 15 of 30 minuten!