“Don’t make me think“ is een veelgehoorde uitspraak in de wereld van gebruiksgemak (web usability). Soms kan je als makelaar met iets heel eenvoudigs ‘meedenken’ met je klant.
Neem nou even dit simpele voorbeeld.
Ga naar http://nietaandedeur.nl/ en bestel een voorraad van hun stickers (zie rechts). Vraag de koper van de woning of ze misschien baat bij zo’n sticker hebben en laat ze er eentje meenemen als dat het geval is. Dat is alles.
Het stelt niets voor, het kost vrijwel niets en je maakt er een leuke positieve impressie mee bij de koper.
The following two tabs change content below.
Grondlegger van de De Scherpe Pen waar hij samen met andere bloggers kritisch over de makelaardij schrijft.
Oprichter van de vergelijkingssite voor makelaars WieisdeBesteMakelaar.nl waarmee hij zowel consumenten als makelaars ondersteunt.
Laatste berichten van Han Tuttel (toon alles)
- Hoe technologie en automatisering de toekomst van de makelaardij gaat veranderen - 23 juni 2018
- De Call to Action wordt niet optimaal benut - 20 november 2017
- Marketing Pitches – Genomineerden Vastgoed Woningmakelaar van het Jaar 2017 - 10 november 2017
Recente reacties