Je doet er als makelaar alles aan om een huis of appartement verkocht te krijgen. Maakt niet uit of het oud, nieuw, begane grond, op grote hoogte, historisch of slecht onderhouden is. Het is immers datgene wat een makelaar (goed) doet.
Eigenlijk is het zo gek nog niet te bedenken of het kan, en gebeurt. Alleen rest de vraag dan of het ook echt nut heeft. Of het tot conversie en dus kopers leidt…
(misschien helpt dit blogje wel?)
Kijk maar goed op de foto hierboven of in het filmpje hieronder (2:45). Redelijk nieuw gebouw (2011) met appartement aan de Lloydkade te Rotterdam. Een stukje ‘prime real estate‘ zoals de Amerikanen het zouden noemen.
Het kost wat moeite – maar dan heb je ook wat! Een V-bord aan de buitenkant van het raam op, jawel, de 20e verdieping! …aan de waterzijde van het gebouw, op grote hoogte. Doet mij direct denken aan het liedje “Hoog Sammy, kijk omhoog Sammy…”. Niet vanwege het nat worden, maar vanwege de optie om dan, heel misschien, een Te Koop bord te zien.
Bedankt voor het spotten er van @AerialBonanza
Bekijk het volledige filmpje (in hele hoge resolutie als je scherm dat al aan kan) van het mooie Rotterdam:
ps- er staan meerdere appartementen op grote hoogte te koop aan de Lloydkade.
Laatste berichten van Han Tuttel (toon alles)
- Hoe technologie en automatisering de toekomst van de makelaardij gaat veranderen - 23 juni 2018
- De Call to Action wordt niet optimaal benut - 20 november 2017
- Marketing Pitches – Genomineerden Vastgoed Woningmakelaar van het Jaar 2017 - 10 november 2017
Recente reacties