Niet het eerste waar je aan denkt als je aan het overwegen bent om gebruik te gaan maken van beoordelingen. Je wilt toch juist graag goede en positieve berichten over je hebben?
Om voordeel te halen uit negatieve beoordelingen heb je inderdaad positieve beoordelingen nodig. Meer dan de negatieve versie, laten we dat wel even heel hard stellen. Toch blijkt dat als je business wilt ontvangen dankzij die positieve reviews het vele malen succesvoller is als er ook negatieve reviews tussen staan.
Om precies te zijn 67% meer dan zonder die slechte beoordelingen. Consumenten die, in jouw geval, een makelaar zoeken zullen niet alleen op zoek zijn naar goede verhalen over jou. Eigenlijk zijn ze ook op zoek naar een slechte ervaring, want daardoor gaan ze de positieve opmerkingen echt geloven.
Iedereen maakt wel eens een fout, iedereen kan wel eens pech hebben met een klant die niet tevreden is, of niet tevreden te krijgen is. Wanneer die zich uiten, bijvoorbeeld via WIDBM, dan is het dus verstandig om dat met rechte rug te accepteren en er zelfs stiekem blij mee te zijn! Je toekomstige klanten zullen het gebruiken om juist wel voor jou te kiezen.
Mocht je twijfelen aan dit verhaal – lees het dan zelf door het gratis ebook van revoo.com hier over aan te vragen.
Bron: twinklemagazine
Laatste berichten van Han Tuttel (toon alles)
- Hoe technologie en automatisering de toekomst van de makelaardij gaat veranderen - 23 juni 2018
- De Call to Action wordt niet optimaal benut - 20 november 2017
- Marketing Pitches – Genomineerden Vastgoed Woningmakelaar van het Jaar 2017 - 10 november 2017
Recente reacties