Selecteer een pagina

En toen werd ik wakker. Er ging in ene een lampje branden. Ja, het gaat toch nog even over het verkrijgen van testimonials als makelaar, in navolging op het bericht over het verkrijgen van voorsprong op je concurrentie.

Even weg

Het laatste weekeinde van mei had ik het genoegen 3 nachten te verblijven in een uitstekend hotel in Sauerland. Fantastische omgeving, 3 uurtjes rijden, mooie ruime kamer en gratis wifi.

Vergelijkingssite

Heb ik daar een beoordeling over gegeven op een vergelijkingssite? Nee. Als ik me afvraag waarom niet, zal dat vrijwel zeker vanwege gemak en luiheid zijn.
Tot gisteren. Ik kreeg een mailtje binnen van de site waar ik het hotel had geboekt. Of ik naar aanleiding van mijn verblijf het hotel wilde beoordelen.

Beoordelen

Ik klikte op de link, heb de beoordeling gegeven met nog een eigen opmerking en klaar was ik. 3 minuten nam dat in beslag. Geen enkele moeite, graag gedaan!

Nu jij!

De moraal hiervan is simpel: vraag om een beoordeling, jouw klant wil die echt wel geven!

The following two tabs change content below.
Grondlegger van de De Scherpe Pen waar hij samen met andere bloggers kritisch over de makelaardij schrijft. Oprichter van de vergelijkingssite voor makelaars WieisdeBesteMakelaar.nl waarmee hij zowel consumenten als makelaars ondersteunt.
Google+