Selecteer een pagina

Geen idee of je allang weer aan het werk bent of dat je nog op vakantie moet. Maar iedereen heeft altijd wel wat tijd om een goed boek te lezen.

Combineer dan het aangename met het nuttige!

Boeken om deze vakantie te lezen

  • Wat zou Google doenWZGD
    Google is het bekendste merk ter wereld
    – Google is het snelst groeiende bedrijf ter wereld
    – Google is marktleider op de online advertentiemarkt

    Hoe doen ze dat? Geen enkel ander bedrijf, geen enkele overheidsinstelling of stichting is erin geslaagd om net als Google optimaal te profiteren van de mogelijkheden van het internet. En dus is het verstandig je bij (internet)beslissingen af te vragen: WAT ZOU GOOGLE DOEN?

  • Gehaktballen met Slagroom - Seth GodinGehaktballen met slagroom

    ‘Geef mij ook wat Nieuwe Marketing. Ik wil blogs, e-mail, YouTube-video’s, een Myspace-pagina, Google AdWords… Het maakt niet uit, zolang het maar nieuw is.’
    WACHT! Slagroom is lekker. Het is de finishing touch. Maar op gehaktballen… Gadver!

    Nu traditionele marketing steeds meer terrein verliest, lijken de nieuwe marketinginstrumenten als blogs en widgets onweerstaanbaar. Maar ze werken niet voor saaie merken (‘gehaktballen’) die geen mond-tot-mondreclame genereren.

  • Business as unusual

    Kredietcrisis, recessie en ontslagen tegen het licht van exorbitante beloningen voor topmanagers vertellen ons op niet mis te verstane wijze dat onze huidige manier van ondernemen en zakendoen niet meer werkt.

    Kleine en grote ondernemers merken dat de orderstroom stagneert en banken zijn niet meer bereid om bij te springen. Nu is het noodzaak om met een andere blik naar de dagelijkse werkpraktijk en het functioneren van je bedrijf te kijken

Veel leesplezier!

The following two tabs change content below.
Grondlegger van de De Scherpe Pen waar hij samen met andere bloggers kritisch over de makelaardij schrijft. Oprichter van de vergelijkingssite voor makelaars WieisdeBesteMakelaar.nl waarmee hij zowel consumenten als makelaars ondersteunt.
Google+