Kan ‘nieuwe media’ zoals Twitter een duurzame toegevoegde waarde creëren voor een bedrijf en nieuwe opdrachten genereren? JA!
Vandaag heb ik dat persoonlijk mogen ervaren via Han Tuttel en Bröring ERA Makelaars. Via hen ben ik in contact gebracht met een Amerikaanse makelaar die voor een cliënt op korte termijn op zoek is naar een appartement in Amersfoort. Vanmorgen heb ik dus direct naar de desbetreffende makelaar gemaild voor meer informatie en om hem met onze dienstverlening te ondersteunen.
Zonder het gebruik van Twitter was ons kantoor nooit in contact gekomen met Han en was deze opdracht dus ook niet bij ons terecht gekomen.
Eens te meer een bewijs dat ‘nieuwe media’ als Twitter, mits goed gebruikt:
- een toegevoegde waarde kunnen creëren voor je dienstverlening
- opdrachten kunnen creëren.
- een wereldwijd visitekaartje kan zijn voor het bedrijf
- een ultieme tool is om te ‘netwerken’, letterlijk en figuurlijk 😉
Laatste berichten van Timo Ekhart (toon alles)
- De Albatrosstraat verkoopt 25 keer beter dan de Zangvogelweg - 19 november 2012
- Slim en actief of dom en slecht bedacht? - 11 november 2010
- Maak het jezelf makkelijk met het nieuwe taxatiemodel - 2 november 2010
Wees maar zeker dat het leads genereert. Via Twitter ben ik immers op je site terechtgekomen. In Nederland is het al even hot, maar in België is het stilletjesaan ook aan het loskomen. Het duurt altijd wat langer eer we een dergelijke trend oppikken, maar hou jullie vast , we komen eraan !!!
Leuk om te horen dat je dit blog via twitter hebt ontdekt! En ik twijfel er niet aan of ook in Belgie gaat de bewustwording van Social Media steeds groter worden.
Hou ons mara op de hoogte via dit blog 🙂