Selecteer een pagina

Kan ‘nieuwe media’ zoals Twitter een duurzame toegevoegde waarde creëren voor een bedrijf en nieuwe opdrachten genereren? JA!

Vandaag heb ik dat persoonlijk mogen ervaren via Han Tuttel en Bröring ERA Makelaars. Via hen ben ik in contact gebracht met een Amerikaanse makelaar die voor een cliënt op korte termijn op zoek is naar een appartement in Amersfoort. Vanmorgen heb ik dus direct naar de desbetreffende makelaar gemaild voor meer informatie en om hem met onze dienstverlening te ondersteunen.
Zonder het gebruik van Twitter was ons kantoor nooit in contact gekomen met Han en was deze opdracht dus ook niet bij ons terecht gekomen.

Eens te meer een bewijs dat ‘nieuwe media’ als Twitter, mits goed gebruikt:

  • een toegevoegde waarde kunnen creëren voor je dienstverlening
  • opdrachten kunnen creëren.
  • een wereldwijd visitekaartje kan zijn voor  het bedrijf
  • een ultieme tool is om te ‘netwerken’, letterlijk en figuurlijk 😉

Twitter knipoog

The following two tabs change content below.
Timo is sinds september 2003 werkzaam bij De Ruiter Makelaarshuis BV te Amersfoort en is daar werkzaam als Officemanager. Verder is hij een trotse vader van 3 dochters. Uiteraard besteedt hij daar veel vrije tijd aan en natuurlijk aan zijn vrouw! Timo is op twitter te volgen via www.twitter.com/TimoEkhart
Google+