Het is niet mijn stijl, clichés. Dat neemt echter niet weg dat het wel degelijk gemeend is!
2009 was een zwaar jaar voor de makelaardij, dankzij de gebeurtenissen die hun oorsprong in 2008 hadden.
Een diepe buiging voor degenen die weten te volharden, vaak dankzij het aanpassen van het ondernemersplan aan de huidige, veranderende markt.
Chapeau voor hen die er dankzij of ondanks de crisis in zijn geslaagd hun bedrijf te laten groeien.
Ik wens iedereen die op welke wijze dan ook actief is in, of betrokken bij, de makelaardij een formidabel goed twee punt nul één nul!
Omarm de veranderende markt, verstevig je positie in de gekozen niche, luister naar wat de consument verwacht van de dienstverlening en overtref die verwachting. Lees ook deze blogpost die hier erg goed op aansluit.
Laatste berichten van Han Tuttel (toon alles)
- Hoe technologie en automatisering de toekomst van de makelaardij gaat veranderen - 23 juni 2018
- De Call to Action wordt niet optimaal benut - 20 november 2017
- Marketing Pitches – Genomineerden Vastgoed Woningmakelaar van het Jaar 2017 - 10 november 2017
Recente reacties