Een overzicht van alle commerciële artikelen tbv de sales

voor niets gaat de zon op - je mag best commercieel zijn

Ik wens uw bedrijf een gezond 2014

Dit gastblog is geschreven door Frans Kofflard – eigenaar van Kofflard Resultants Nog even en de kerstballen kunnen weer van zolder. Voor je het weet zit je als ondernemer weer in het volgende jaar. En 1 ding is zeker volgend wordt uw jaar. U weet het zeker. Tenminste u weet het bijna zeker. Er zijn… lees verder

Vraag jij al entreegeld voor je makelaarskantoor?

In Vastgoed van juni dit jaar staat een prima tip. Direct in het begin en afkomstig van de hoofdredacteur zelve. Ik schat zo in dat er nog geen makelaar is die het al heeft geïmplementeerd. Corrigeer me als dat wel zo is! Wat is het idee ook al weer? Wat willen consumenten graag – hetzelfde… lees verder

Gezichtsherkenning

Van de vele nieuwe of recente technologieën is gezichtsherkenning (facial recognition) toch wel één die in het rijtje indrukwekkend staat. Je weet wel, camera’s die toezicht houden, of bij de ingang ergens staan. Op basis van een snapshot van je gezicht weten ze je te herkennen. Om er vervolgens allerlei gegevens bij te halen om… lees verder

Hoe vul je leegstaande kantoorpanden?

Er staat iets van 7.000.000 m² kantoorruimte leeg. Bestaande gebouwen die stof staan te happen. Tegelijkertijd neemt het aantal zelfstandige professionals toe van 700.000 tot 1 miljoen in 2030. Daar zitten toch mogelijkheden zou je zeggen. Dat is precies wat twee dames in Twente ook dachten en er een concept voor hebben ontwikkeld. Kijk maar even:… lees verder

Openbare verkopen door banken in het nauw

Heb jij al recent de afdeling Intensief Beheer gebeld van iedere bank? Ik denk dat het voor je omzet goed kan zijn als je dat doet. De reden is simpel. De Rechtbank in Amsterdam heeft onlangs een uitspraak gedaan. De debiteur kreeg gedaan dat de executieveiling van zijn woning stopgezet moest worden. Die uitspraak heeft… lees verder

Wie is de expert om een huis verkocht te krijgen?

Wanneer iemand zijn huis wil verkopen zijn er maar een paar mogelijkheden. Ze kunnen het zelf doen, of ze kunnen het met wat ondersteuning doen, of het kan worden uitbesteedt. Over het algemeen wil men graag dat het een expert is die ze er bij ondersteund, tenzij het toch geen verschil maakt. Maar wie is dan… lees verder

De nieuwe regels – hoe je er voordeel uit kan halen

In mijn vorige column heb ik aangegeven hoe de nieuwe regels omtrent hypotheekrente aftrek jouw werk aan het einde van het jaar kunnen beïnvloeden. Nu wil ik je nog iets extra meegeven in dit verband waardoor je misschien een kijker kunt overhalen te bieden en nog dit jaar een koopcontract te tekenen. GEBRUIKELIJKE ONTBINDENDE VOORWAARDEN:… lees verder

1 Huis. 1 Weekend. 36 Biedingen

“Heb ik u al uitgelegd hoe het allemaal werkt?” Twee paar vragende ogen kijken me aan. Uitleg is duidelijk nodig. Ik gebaar naar mijn collega, in gesprek met drie andere koppels, dat ik even de tuin inloop. Met de geïnteresseerden op mijn hielen baan ik me een weg door de stampvolle rumoerige woonkamer. Eenmaal in… lees verder

Wat is klantvriendelijkheid eigenlijk?

Je dienstverlening wordt steeds belangrijker, je wordt er namelijk op afgerekend. Slechte service wordt aan de grote klok gehangen. Op Facebook, twitter, verjaardagen en WieIsDeBesteMakelaar.nl. Datzelfde gebeurt gelukkig ook met goede dienstverlening! Sterker nog, het gebeurt vaker wanneer een klant tevreden is over jou, mits je het ze gewoon even vraagt. Op jaap.nl staat klanttevredenheidsscore… lees verder

Duidelijkheid over de designradiator

Al langere tijd is het niet echt meer mogelijk om financiering te krijgen bij de aankoop van een nieuw huis voor de te vernieuwen badkamer of keuken. Allemaal dankzij het aanscherpen van de hypotheekregels. Dat is niet anders. Daarom is het voor kopers steeds belangrijker geworden dat het huis kant-en-klaar is. Met recente of minstens… lees verder

Google+