Nationaal Makelaars Onderzoek 2018

Vandaag gaat het Nationaal Makelaars Onderzoek van start. Hoe zit het met de innovatie in de makelaardij? Wat zet jij wel in, wat niet, of niet meer?

Hoe zit het met de sociale media integratie, en welk medium is populair in welk gebied?

Het onderzoek

De makelaardij zit niet stil. Waar men het tien jaar geleden nog moest hebben van raampresentatie en huis-aan-huis bladen, zijn de mogelijkheden voor (social) advertising tegenwoordig zoveel groter. Maken makelaars hier voldoende gebruik van en welke sociale media zijn het meest populair? Is de bedrijfsstrategie van (collega) makelaars toekomst proof? Welke regio loopt voorop op het gebied van innovatie binnen de makelaardij?

De onderzoekers

Communicatie experts van SOO Media en MakelMail zijn om de tafel gaan zitten om Het Nationaal Makelaars Onderzoek op te stellen. Waarom? Om inzicht te krijgen in ontwikkelingen, trends, innovaties en (online) marketingstrategie├źn binnen de makelaardij.

Het onderzoek bestaat uit een aantal algemene vragen over het makelaarskantoor, gevolgd door een aantal vragen over innovatie en bedrijfsstrategie. Het onderzoek wordt afgesloten met enkele vragen over het sales en (online) marketingbeleid.

START HET ONDERZOEK

Bedankt voor je medewerking!

The following two tabs change content below.
Grondlegger van de De Scherpe Pen waar hij samen met andere bloggers kritisch over de makelaardij schrijft. Oprichter van de vergelijkingssite voor makelaars WieisdeBesteMakelaar.nl waarmee hij zowel consumenten als makelaars ondersteunt.
Google+