Vandaag gaat het Nationaal Makelaars Onderzoek van start. Hoe zit het met de innovatie in de makelaardij? Wat zet jij wel in, wat niet, of niet meer?
Hoe zit het met de sociale media integratie, en welk medium is populair in welk gebied?
Het onderzoek
De makelaardij zit niet stil. Waar men het tien jaar geleden nog moest hebben van raampresentatie en huis-aan-huis bladen, zijn de mogelijkheden voor (social) advertising tegenwoordig zoveel groter. Maken makelaars hier voldoende gebruik van en welke sociale media zijn het meest populair? Is de bedrijfsstrategie van (collega) makelaars toekomst proof? Welke regio loopt voorop op het gebied van innovatie binnen de makelaardij?
De onderzoekers
Communicatie experts van SOO Media en MakelMail zijn om de tafel gaan zitten om Het Nationaal Makelaars Onderzoek op te stellen. Waarom? Om inzicht te krijgen in ontwikkelingen, trends, innovaties en (online) marketingstrategieën binnen de makelaardij.
Het onderzoek bestaat uit een aantal algemene vragen over het makelaarskantoor, gevolgd door een aantal vragen over innovatie en bedrijfsstrategie. Het onderzoek wordt afgesloten met enkele vragen over het sales en (online) marketingbeleid.
Bedankt voor je medewerking!
Laatste berichten van Han Tuttel (toon alles)
- Hoe technologie en automatisering de toekomst van de makelaardij gaat veranderen - 23 juni 2018
- Nationaal Makelaars Onderzoek – doe je mee? - 23 januari 2018
- Grote veranderingen bij de vergelijkingssite voor makelaars WieIsDeBesteMakelaar.nl - 16 januari 2018
Tip voor de Nederlandse collega’s die iets extra’s willen doen om hun aanbod te presenteren…
Denk eens na over Live Bezichtigingen via Facebook. Ik doe het nu wekelijks en het is een grote hit! De eerste verkoop via de Live Bezichtiging is al een feit (mensen deden een aanbetaling op een villa uitsluitend na het bekijken van de video) en de tweede is in aantocht…
http://blog.nicla-casas.com/nicla-tv/live-bezichtigingen-van-spaanse-woningen/