Hoe bouw je “social audience” voor jouw merk

corcoran-ohVeel makelaars maken gebruik van sociale media. Twitter, Facebook, Pinterest en LinkedIn zijn daarbij populair. Maar is gebruiken hetzelfde als goed gebruiken?

Aan de overkant van de grote plas is er een bedrijf, in de makelaardij, die als goed voorbeeld gezien kan worden. The Corcoran Group. Zij plaatsen geen berichten over huizen die te koop staan of verkocht zijn. Dat is immers niet relevant.

Wat ze wel doen? Dat kan je ontdekken op 3 december tijdens het webinar met Matthew Shadbolt (van Corcoran) waarin hij vertelt dat relevantie de sleutel tot succes is.

Meld je direct aan voor het webinar en leer van de besten!

Meer informatie over het webinar en de spreker vind je op de site van fundament all media.

The following two tabs change content below.
Grondlegger van de De Scherpe Pen waar hij samen met andere bloggers kritisch over de makelaardij schrijft. Oprichter van de vergelijkingssite voor makelaars WieisdeBesteMakelaar.nl waarmee hij zowel consumenten als makelaars ondersteunt.

Laatste berichten van Han Tuttel (toon alles)

Geef een reactie

Google+