Veel makelaars maken gebruik van sociale media. Twitter, Facebook, Pinterest en LinkedIn zijn daarbij populair. Maar is gebruiken hetzelfde als goed gebruiken?
Aan de overkant van de grote plas is er een bedrijf, in de makelaardij, die als goed voorbeeld gezien kan worden. The Corcoran Group. Zij plaatsen geen berichten over huizen die te koop staan of verkocht zijn. Dat is immers niet relevant.
Wat ze wel doen? Dat kan je ontdekken op 3 december tijdens het webinar met Matthew Shadbolt (van Corcoran) waarin hij vertelt dat relevantie de sleutel tot succes is.
Meld je direct aan voor het webinar en leer van de besten!
Meer informatie over het webinar en de spreker vind je op de site van fundament all media.
Laatste berichten van Han Tuttel (toon alles)
- Hoe technologie en automatisering de toekomst van de makelaardij gaat veranderen - 23 juni 2018
- De Call to Action wordt niet optimaal benut - 20 november 2017
- Marketing Pitches – Genomineerden Vastgoed Woningmakelaar van het Jaar 2017 - 10 november 2017
Recente reacties