Maak jij al gebruik van Facebook, Twitter, YouTube, Hyves en noem er nog maar een paar op? Of heb jij plannen (of vragen hoe) er iets mee te doen? Neem dan nu 20 minuten de tijd om te zien en horen hoe de Corcoran Group in New York dat doet.
Nee, dit is niet zon Amerikaans verhaal van succes. Dit is de strategie en visie over de inzet van Sociale Media van een zeer succesvolle makelaarsorganisatie. In dit interveiw met Matthew Shadbolt kom je er achter dat Sociale Media voor de makelaardij eigenlijk maar om 1 vraag draait: Hoe is het om hier te leven.
Een zeer inspirerend verhaal met de do´s en why´s.
Laatste berichten van Han Tuttel (toon alles)
- Hoe technologie en automatisering de toekomst van de makelaardij gaat veranderen - 23 juni 2018
- De Call to Action wordt niet optimaal benut - 20 november 2017
- Marketing Pitches – Genomineerden Vastgoed Woningmakelaar van het Jaar 2017 - 10 november 2017
Heel nuttig. Wat wij er nog aan willen toevoegen is dat men meer gebruik moet maken van echte video tours. Youtube is een geweldig middel, maar vaak zijn dat in een slideshow gecombineerde foto’s die geen meerwaarde hebben boven de stilstaande beelden. Full Motion video is vele malen effectiever. Kijk op onze site: http://www.cine-makelaar.nl en ook http://www.mp4real.nl
Buiten dat de informatie in het hoofd van de makelaar inderdaad zeer waardevol is wil ik deze kanttekening plaatsen:
Reken even in Ratio’s. 0,44% van de NYC bevolking is Fan (8,3 mln) van deze groep op Facebook. 0,1% op twitter.
Reken ik dat om naar een gemiddelde NL stad van 150.000 inwoners, zit je op 660 fans en 160 volgers.
Er zijn voldoende makelaars in NL die het qua ratio beter doen dan in dit artikel genoemde voorbeeld. Of mis ik iets?
je maakt in je eerst zin een fout nog moet noem zijn
Bedankt Barry – klopt helemaal.
Ik heb het in het artikel gecorrigeerd.