Het vernieuwde Layar biedt live integratie van internet en een fysieke print (of omgeving). Door met je smartphone een poster of magazine te scannen, wordt extra digitale content zichtbaar. Dit heet Augmented Reality of in het kort AR.
AR biedt traditionele print een nieuw leven!
Print is dood, leve Layar! Eerder kon je alleen een webadres of een QR-code vermelden op je print uiting. Layar gaat verder dan alleen een link toevoegen aan print. Films op verkeersborden, direct chatten met de VVV op een stadsplattegrond, een bouwbord met daarop een Facebook like button die het echt doet?
Voor makelaars direct een virtuele rondleiding in het huis via het te koop bord. Krasloten op de borden van Ben en Jerry’s zodat je meteen een ijsje kunt winnen/halen.
Het kan nu allemaal en meer!
Vandaag (11.00 – 12.00) is er een gratis webinar over de mogelijkheden van het nieuwe Layar – schrijf je nu direct in.
Laatste berichten van Han Tuttel (toon alles)
- Hoe technologie en automatisering de toekomst van de makelaardij gaat veranderen - 23 juni 2018
- De Call to Action wordt niet optimaal benut - 20 november 2017
- Marketing Pitches – Genomineerden Vastgoed Woningmakelaar van het Jaar 2017 - 10 november 2017
Recente reacties