Eén van de conclusies die de razende reporters Boris Geheniau en Arjan Terpstra uit New York City trekken is de doorbraak van klanttevredenheidsonderzoek. In Amerika. We weten wat dat betekent, want vrijwel alles wat in Amerika doorbreekt, komt ook naar Nederland.

Komt naar Nederland? Het is er al! Maak er dus gebruik van en pak die voorsprong. Het gaat een vlucht nemen, zorg dat je de boot/trein/vliegtuig niet mist.

Verder de statistieken, sociale media successen en e-mail is niet dood.

Bekijk het verslag in deze video van iets meer dan een kwartier.

Kwaliteit gaat boven kwantiteit en er wordt zaken gedaan met mensen, door mensen, voor mensen. Alles gaat om de persoon! De cottage economy, kleine gemeenschappen.

The following two tabs change content below.
Grondlegger van de De Scherpe Pen waar hij samen met andere bloggers kritisch over de makelaardij schrijft. Oprichter van de vergelijkingssite voor makelaars WieisdeBesteMakelaar.nl waarmee hij zowel consumenten als makelaars ondersteunt.
Google+