Dit is een ingezonden blog door Maikel Steur – verkoper van z’n huis

Zo kan je een huis ook onder de aandacht brengenKomt het door het enorme aanbod dat er zo weinig bezichtigingen zijn? Of is het aanbod door Funda veranderd in een éénheidsworst waardoor kijkers op voorhand afhaken?

Heeft Funda nog wel waarde? Nu de huizen verkoop stil staat moeten er andere wegen bewandeld worden om boven het maaiveld uit te steken.
Voegen makelaars nog wat toe aan de verkoop van je huis?

Daar waar de gewone makelaars achter blijven met het voorstellen van standaard funda teksten, het de-personalizen van je huis en het aanbieden van groothoek foto’s heeft de moderne makelaar een voorsprong met de juiste hashtags, twitter accounts en Social Media.

Het aangaan van een dialoog met potentiële kopers heeft meer impact dan een brochure. Media communicatie strateeg en twitteraar @kleinevis vult z’n makelaar goed aan. Op verschillende manieren brengt hij z’n huis weer onder de aandacht.

Waarom richt iedereen z’n pijlen alleen op Funda? Natuurlijk is het een belangrijk middel om te communiceren maar de inzet van Social Media wordt nog amper gebruikt. We hebben een heel plan samengesteld om ons huis steeds weer onder de aandacht te brengen. We zitten er zelfs aan te denken om een rondleiding te geven via een webcast of Skype.

Onze 1000ste RT tweet heeft veel aandacht gegeven! Dat zien we in de statistieken van Funda terug. Ook de standaard verkooptekst hebben we opzij gelegd.

Een huis kopen moet spannend blijven! Funda kan geen beleving bieden, wij wel. We laten op verschillende manieren dit huis ervaren, zodat je wel moet gaan kijken!

The following two tabs change content below.

Gastblogger

Artikelen in deze groep zijn geschreven door verschillende mensen die eenmalig of af en toe een bijdrage leveren aan De Scherpe Pen.Ook jij kan een gastblog insturen! Maak daarvoor gebruik van het contactformulier of stuur een email naar info (at) descherpepen puntje nl.
Google+