Het fruit is nog in volle groei, appels worden in september geoogst.
Vooruitlopend daarop iets om over na te denken.
Het is erg makkelijk om te tellen hoeveel zaden er in een appel zitten.
Toch is het belangrijker om te weten hoeveel appels er in een zaadje zitten.
Wanneer je jouw marketingmaterialen uitdeelt, dat kan fysiek papier zijn, maar zeker ook via website, blog of social media, dan is het belangrijk om te weten (en meten) wat het effect van dat zaadje is.
Meer hierover lees je in dit blog over ‘How to measure Social Media Marketing‘.
The following two tabs change content below.
Grondlegger van de De Scherpe Pen waar hij samen met andere bloggers kritisch over de makelaardij schrijft.
Oprichter van de vergelijkingssite voor makelaars WieisdeBesteMakelaar.nl waarmee hij zowel consumenten als makelaars ondersteunt.
Laatste berichten van Han Tuttel (toon alles)
- Hoe technologie en automatisering de toekomst van de makelaardij gaat veranderen - 23 juni 2018
- De Call to Action wordt niet optimaal benut - 20 november 2017
- Marketing Pitches – Genomineerden Vastgoed Woningmakelaar van het Jaar 2017 - 10 november 2017
Leuke uitspraak!
Waar ook naar gekeken kan worden is het volledig automatiseren van de gehele online marketing. Op zo’n manier haal je misschien maar een halve appel uit een zaadje, maar doordat je er geen extra werk aan hebt, kun je gebruik maken van al die bronnen van halve appeltjes. Uiteindelijk kun je dan alsnog een taart bakken om de woning lekker te laten ruiken bij een bezichtiging 😉