Nee, het is geen tiepfout. Die m hoort daar echt te staan. Hij is zelfs cruciaal voor iedereen die nieuwsbrieven verstuurt.
ikke-ikke
De meeste nieuwsbrieven die ik ontvang, van makelaars en andere branches, staan altijd vol met nieuws en wetenswaardigheden. Informatie over de afzender. Diegene met dat hoge ikke-ikke gehalte. Wat heb ik daar aan?
Me-email
Wat ik wil ontvangen is me-email. E-mail met informatie waar ikzelf iets aan heb. Dat voor mij relevant is, waar ik voordeel aan kan hebben. Niet de afzender, maar mij, mij mij!
Spiegel
Stuur jij met regelmaat een nieuwsbrief naar je relaties? Ga hem dan de volgende keer lezen voordat je hem verstuurd, en stel jezelf de vraag of jij die informatie zou willen ontvangen van een willekeurig ander bedrijf. Nee? Verspil dan ook niet de tijd van je relaties en begin opnieuw. Ja? Petje af! Laat dan middels een reactie weten waar ik me kan aanmelden op de me-mail nieuwsbrief die je verstuurd.
Laatste berichten van Han Tuttel (toon alles)
- Hoe technologie en automatisering de toekomst van de makelaardij gaat veranderen - 23 juni 2018
- De Call to Action wordt niet optimaal benut - 20 november 2017
- Marketing Pitches – Genomineerden Vastgoed Woningmakelaar van het Jaar 2017 - 10 november 2017
ik verstuur al jaren me-mails met zeer goede waardering, zie voor het archief en gratis abonnementen de website
ik bedoel via http://www.woonduurverlenger.nl
Alles over e-mailmarketing vind je in dit super e-book van top internetmarketeer Eelco de Boer
http://winst.nl/internet-marketing/download-de-e-mail-marketing-blauwdruk-hier/
Goede aanvulling, dank je Marco
De Nieuwsbrief, die ik al sinds januari 2003 elke maand verstuur, levert zeer veel positieve reacties op en er komen nog steeds nieuwe aanmeldingen binnen.
Het is ook een kwestie van doorzetten. Waar de meeste collega’s het na 2 of misschien 3 mailings voor gezien houden, blijf je als enige over en ben je dus uniek.
Over de inhoud…oordeel zélf en schrijf je gratis in:
http://www.nicla-casas.com/nieuwsbrief.html
Dag Han,
Helemaal mee eens; ontvangergericht ipv zendergericht. Wat daarnaast belangrijk blijft is het taalgebruik en de grammatica. Op het moment dat er typefoutjes in staan,is mijn aandacht al behoorlijk afgeleid van de inhoud. Dus, een kleine tip; lees je berichten ook na op typefouten voordat je ze verstuurt (en verstuurt is dus met een t en niet met een d zoals in jouw stukje 😉 )
Dank je Simone – de bewuste tiepfout staat er nog, de blunder heb ik gecorrigeerd! Hoe langer ik van school ben, des te meer fouten ik maak met d’s en t’s. Zelfs met nalezen… #brilhelptookniet