Selecteer een pagina

De Huizenwebsites. We zijn allemaal hetzelfde en toch net even anders. De een is wat beter dan de ander, maar wie is niet duidelijk. De concurrentie is enorm, maar de belangen zijn hetzelfde. De gebruiker maakt het allemaal geen bal uit, zolang die maar snel en overzichtelijk zijn informatie krijgt.

De grote leider Funda laat zich door niemand kennen en wil het liefst ook niemand kennen. JAAP.nl  is daar niet van geschrokken en Huislijn.nl onderscheidt zich door haar focus op de makelaars te leggen.

Er hangt iets in de lucht en de notie begint bij steeds meer te dagen. We weten het al sinds het begin der tijden:  Samen sta je sterk.

Niet alleen is samenwerking een uitkomst voor de steeds meer in verwarring rakende huizenzoeker, ook biedt het uitkomst voor de makelaars.  Duidelijkheid, eenduidigheid.  Nu is het begrijpelijk dat Funda niemand nodig heeft en dat een JAAP.nl, Huislijn.nl of Huizenzoeker.nl op zichzelf niets kan beginnen tegen de marktleider. Maar samen…

Huislijn.nl organiseert al jaren de Nationale Open Huizen route voor alle makelaars. Waar NVM dit beperkt tot haar leden, biedt Huislijn.nl een uitkomst voor alle makelaars die graag ook op een nationaal platform aandacht willen voor hun Open Huis. En nu is het dan eindelijk zover, de eerste stap is gezet:

Huislijn.nl, JAAP.nl en Huizenzoeker.nl gaan samenwerken!  Op de 3 grote landelijke huizenwebsite staan de woningen als Open Huis vermeld.

Funda doet niet mee, of beter gezegd, wil niet meedoen, en zelfs  de VBO en VastgoedPRO mogen geen Open huis vermelding op Funda zetten 2 weken voorafgaand aan de NVM Open Huizen route en al helemaal niet op de dag zelf. Lekker handig voor de huizenzoeker.
Daarom werken Huislijn.nl, JAAP.nl en Huizenzoeker.nl wél samen.

Dus… voor alle duidelijkheid:

De Nationale Open Huizen route wordt gewoon op dezelfde dag als de NVM gehouden. Op 26 maart 2011.

Makelaars kunnen zich alvast voorinschrijven op Huislijn.nl.

Volg de ontwikkelingen op twitter!

The following two tabs change content below.
3 jaar geleden ben ik begonnen als Marketing Manager bij Huislijn.nl. Daarvoor heb ik de Marketing gedaan voor twee klinieken in Rotterdam. Ik heb het naar mijn zin en zelfs in deze tijd vermaak ik me prima, omdat je net even verder moet denken en (even cliché) out of the box moet denken. Bij Huislijn.nl is dat zeker mogelijk. In de toekomst hoop ik een adviserende rol te kunnen gaan spelen bij bedrijven. Op projectbasis leuke en lucratieve concepten bedenken...maar eerst Huislijn.nl naast Funda de beste huizenwebsite maken!

Laatste berichten van Stephanie Hopmans (toon alles)

Google+