Selecteer een pagina

Only in the moviesGewoon even concreet  -wat prefereer jij om de huizen onder de aandacht te krijgen bij de kopers? Veel foto’s of liever een filmpje?

Film

Omdat er over foto’s niet zo heel veel spannends te vertellen valt wat nog niet geschreven is ga ik het over de filmpjes hebben. Er zijn namelijk meerdere manieren om een filmpje te maken. Wat ik overigens voornamelijk zie zijn geen filmpjes, maar in elkaar geflanste aaneenschakelingen van foto’s. Met wat mazzel bewegen ze ook nog.

Gewoon een rijtje foto’s die inzoomen/uitzoomen, links en rechts schuivend door beeld komen. Dit is dus, voor alle duidelijkheid, geen video of film van je huis.

Dat het ietsje beter kan zie je in dit voorbeeld, waarbij er daadwerkelijk een videocamera aan te pas is gekomen.

Jammer van dat hele foute muziekje (rechtenvrij) en die zoetgevooisde warme stem. Zo ver doorgeproduceerd dat het niet echt meer is.
Waar is de creativiteit, de originaliteit? Een film van een huis die je wilt delen, die je wilt zien!

Buitenland

Laten we eens kijken naar een filmproductie van een (top)huis in Australië. Misschien dat ze het daar wat anders doen.

Helaas- deze video is offline gehaald.

Zag je dat aankomen? Dit is gewoon een complete productie, afgekeken van de Coca-Cola Zero campagne. Is dit teveel van het goede? Ja. Zelfs al bestaat er ook een (ietwat) gecensureerde versie van deze video. Maar sex sells, dat weten we allemaal.
Wanneer heb jij een mannetje of 10 laten acteren in je video’s en een helikopter ingezet…?

Deze mannen maken er tenminste echt werk van om het huis onder de aandacht te krijgen. Het is ze zelfs gelukt dat er aan de andere kant van de wereld een blog over geschreven wordt.

The following two tabs change content below.
Grondlegger van de De Scherpe Pen waar hij samen met andere bloggers kritisch over de makelaardij schrijft. Oprichter van de vergelijkingssite voor makelaars WieisdeBesteMakelaar.nl waarmee hij zowel consumenten als makelaars ondersteunt.
Google+