Je komt ze gelukkig steeds vaker tegen. Personen die graag met je meedenken, omdat ze het leuk vinden.

Zo trof ik dit blog aan, van Roel Kramer die zich normaal gesproken bezighoudt met leadgeneratie en conversie, maar niet exclusief binnen de makelaardij ofzo.

Zijn blogpost wil ik jullie niet onthouden en dankzij de toestemming van Roel Kramer staat het hier:

Onderstaande conversatie voerde ik onlangs op Twitter met @Noojorruk. Zijn huis in een verbouwde kerk in Boekel staat te koop en hij bracht dit op Twitter onder de aandacht. Ik vroeg hem of hij al had overwogen om een kleine campagne op Google AdWords te maken. Simpel op te zetten, gemakkelijk te beheren en al met een klein budget effectief.

@Noojorruk zag daar het nut niet van in. Zijn makelaar is al duur genoeg en zijn huis staat ook al op Funda. Waarom zou hij dan zelf nog extra geld uitgeven om op Google te adverteren? Een begrijpelijke gedachte. Toch zou een slimme, moderne makelaar hier op in kunnen springen. Waarom alleen adverteren in de lokale krant? Met wat moeite en een klein beetje budget trek je gemakkelijk vele potentieel geïnteresseerden naar je advertentie op Funda – of iedere andere website. Want online adverteren werkt. Simpel.

The following two tabs change content below.
Grondlegger van de De Scherpe Pen waar hij samen met andere bloggers kritisch over de makelaardij schrijft. Oprichter van de vergelijkingssite voor makelaars WieisdeBesteMakelaar.nl waarmee hij zowel consumenten als makelaars ondersteunt.
Google+