Makelaars hebben een voetje voor bij “NietAanDeDeur”

Waar een eenvoudig voorbeeld toe kan leiden! Gisteren heb ik een bericht geschreven over het eenvoudig verrassen van de klant. Dit is de leverancier van de stickers ‘Niet Aan De Deur‘ niet ontgaan. Zij komen dan ook met een speciaal aanbod voor makelaars! Exclusief dankzij De Scherpe Pen.

Wanneer je het eerste bericht hierover (toevallig) niet hebt gelezen, doe dat dan nu via deze link (nieuw venster).

Verras je klant

Het is als makelaar ontzettend leuk om je klant te verrassen. Dat kan op heel veel verschillende manieren. Makkelijke en goedkope, maar ook dure of omslachtige manieren. Dit is een goedkope en simpele manier! Dankzij de samenwerking tussen Niet Aan de Deur en De Scherpe Pen is het nog goedkoper geworden voor makelaars.

Niet aan de deur…

Met een ‘niet aan de deur’ sticker kan je op een nette manier duidelijk maken dat je niet gestoord wenst te worden. Waarom jouw klant, die net een nieuwe woning heeft gekocht, niet zo’n sticker cadeau doen? Schaf een voorraadje stickers aan (prijsinfo hieronder) en verras de klant.

Of kondig in een advertentie of je twitter account aan dat jij ze gratis weggeeft! Dat levert positieve free-publicity op, je maakt er mensen blij mee, terwijl je tegelijkertijd zelf kan meeliften met de aandacht, die je dan uiteraard op jouw diensten richt… Kortom, wordt een ‘distributiepunt‘.

Bestellen en prijsinfo

Het is erg eenvoudig om te bestellen: Stuur je bestelling per email aan info@nietaandedeur.nl, meldt dat het om De Scherpe Pen Actie gaat en geef aan hoeveel stickers je wenst te bestellen

  • 25 stuks (€ 25 incl BTW & verzendkosten)
  • 50 stuks (€ 45 incl BTW & verzendkosten)
  • 100 stuks (€ 85 incl BTW & verzendkosten)

Even om het voordeel te laten zien van De Scherpe Pen Actie: normaal betaal je € 1,50 (incl BTW) per stuk… dus € 37,50 / € 75 / € 150! Bij afname van 100 stuks een voordeel van € 65.

Geen betaling vooraf, de stickers worden vergezeld van een factuur.
Voor de sceptici: er is geen enkele provisie voor De Scherpe Pen of mijzelf. Deze actie is uit spontaniteit en enthousiasme geboren.

Ik zou het leuk vinden als deze actie aanslaat! Daarmee kan het als een mooi voorbeeld dienen hoe sociale media wel degelijk impact heeft op ‘resultaat’. Iedere makelaar kan gebruiken maken van deze actie, dus informeer je (con)collega ook aub.

The following two tabs change content below.
Grondlegger van de De Scherpe Pen waar hij samen met andere bloggers kritisch over de makelaardij schrijft. Oprichter van de vergelijkingssite voor makelaars WieisdeBesteMakelaar.nl waarmee hij zowel consumenten als makelaars ondersteunt.

1 reactie

  1. mooie creatie van meerwaarde inderdaad, geef je klanten een sticker. Goeie zet.

    reageren

Geef een reactie

Google+