Nationale Open Huizen Route HuislijnOnlangs heeft Huislijn een enquête gehouden onder alle makelaars die op zaterdag 9 oktober hebben deelgenomen aan de Nationale Open Huizen route.
Dit zijn de resultaten.

Bezichtigingen
76%
van de makelaars heeft bezichtigingen gehad.

De raamborden
71%
van de makelaars gaf aan tevreden te zijn met het raambord. Verbeterpunt: vereenvoudiging van de aanmelding en eerder verzenden.

Radiocampagne
Ruim de helft van de makelaars heeft de radiospot gehoord op de radio. Vooral Skyradio is populair onder de makelaars. Verbeterpunt: Meer aandacht voor de buitengebieden.

De Wegener advertentie
De advertentiereeks over de Nationale Open Huizen route is door 60% van de makelaars gezien in een van de Huis-aan-huis kranten van Wegener. Makelaars die gebruik hebben gemaakt van de advertentie mogelijkheid met een korting van 25% waren daar zeer tevreden over.

Website
82% van de makelaars is tevreden over de aandacht die Huislijn.nl geeft aan de Nationale Open Huizen route op de website. Natuurlijk blijft Huislijn altijd bezig met het verbeteren en uitbreiden van de uitingen!

Samenwerking
Een aantal makelaars geeft aan dat zij graag een verdere samenwerking wensen, om zo de Nationale Open Huizen route nog groter te maken. Huislijn staat daar voor open en gaat binnenkort met verschillende partijen om de tafel zitten.

Bron: Huislijn email aan participerende makelaars

The following two tabs change content below.
Grondlegger van de De Scherpe Pen waar hij samen met andere bloggers kritisch over de makelaardij schrijft. Oprichter van de vergelijkingssite voor makelaars WieisdeBesteMakelaar.nl waarmee hij zowel consumenten als makelaars ondersteunt.
Google+