“Het is tijd voor creatie of ontdekking van nieuwe, onontgonnen marktgebieden, met kansen voor winstgroei.”
Chan W. Kim en Reneé Mauborgne
Met deze quote hebben enkele innovatieve makelaars gezocht naar Blue Ocean strategieën in de makelaardij. Het resultaat, 3 innovatieve strategieën om de behoeften van de consument anno 2010 te vervullen. De taak aan u, om als 1 van de 30 juryleden de strategieën te beoordelen.
Bent u nieuwsgierig wat de makelaar anno 2010 aanbiedt? En wilt u deze beoordelen? Mail dan uw voornaam, achternaam en e-mailadres naar: pitch@wazzupinc.com.
Het evenement vindt plaats op dinsdag 22 juni 2010 bij het Posttheather in Arnhem. U wordt ontvangen om 19:00. Het evenement eindigt uiterlijk om 23:00.
Het Posttheater
Rosendaalsestraat 27
6824 CA ARNHEM
Laatste berichten van Han Tuttel (toon alles)
- Hoe technologie en automatisering de toekomst van de makelaardij gaat veranderen - 23 juni 2018
- De Call to Action wordt niet optimaal benut - 20 november 2017
- Marketing Pitches – Genomineerden Vastgoed Woningmakelaar van het Jaar 2017 - 10 november 2017
Leuk initiatief! Overigens heb ik het boek zo goed als uit en zijn wij zelf ook onze blue ocean(s) aan het ontwikkelen. Leuk om ernaast te lezen: Wikinomics (via @rutgervz). Houd voor mij een stoeltje vrij, Han.
Het is heel spijtig Marijn, ik ben er dan zelf helaas niet bij.
Maar als je via wazzuptalk even contact met Andrew Reasoa opneemt…
Beste Marijn, je kunt bij mij aanmelden!