Blue Ocean Makelaardij Pitch – 22 juni

“Het is tijd voor creatie of ontdekking van nieuwe, onontgonnen marktgebieden, met kansen voor winstgroei.”
Chan W. Kim en Reneé Mauborgne

Met deze quote hebben enkele innovatieve makelaars gezocht naar Blue Ocean strategieën in de makelaardij. Het resultaat, 3 innovatieve strategieën om de behoeften van de consument anno 2010 te vervullen. De taak aan u, om als 1 van de 30 juryleden de strategieën te beoordelen.

Bent u nieuwsgierig wat de makelaar anno 2010 aanbiedt? En wilt u deze beoordelen? Mail dan uw voornaam, achternaam en e-mailadres naar: pitch@wazzupinc.com.

Blue Ocean Makelaardij Pitch 2010Het evenement vindt plaats op dinsdag 22 juni 2010 bij het Posttheather in Arnhem. U wordt ontvangen om 19:00. Het evenement eindigt uiterlijk om 23:00.

Het Posttheater
Rosendaalsestraat 27
6824 CA ARNHEM

The following two tabs change content below.
Grondlegger van de De Scherpe Pen waar hij samen met andere bloggers kritisch over de makelaardij schrijft. Oprichter van de vergelijkingssite voor makelaars WieisdeBesteMakelaar.nl waarmee hij zowel consumenten als makelaars ondersteunt.

3 Reacties

  1. Leuk initiatief! Overigens heb ik het boek zo goed als uit en zijn wij zelf ook onze blue ocean(s) aan het ontwikkelen. Leuk om ernaast te lezen: Wikinomics (via @rutgervz). Houd voor mij een stoeltje vrij, Han.

    reageren
    • Het is heel spijtig Marijn, ik ben er dan zelf helaas niet bij.
      Maar als je via wazzuptalk even contact met Andrew Reasoa opneemt…

      reageren

Geef een reactie

Google+