Waar oude media nieuwe media ontmoet

Zoals wellicht velen van u weet is wonen/huizen human interest. Dat wil zeggen dat heel veel mensen hierin geïntresseerd is zijn. Dit kan zijn als huiseigenaar, woningzoekende of vakmatig. Traditionele media zoals kranten, woningbladen, reclamefolders met woningaanbod of makelaarskrantjes worden dan ook door velen gelezen. Ik verwacht dan ook niet dat dat deze vorm van media in de nabije toekomst geheel zal gaan verdwijnen en zal worden vervangen door digitale versies.

De meeste verhalen die op internet rondzingen gaan over de nieuwe marketing: 2.0. Hierbij moet in ons vakgebied de makelaar zoveel mogelijk zichtbaar zijn, zodat indien de mogelijke toekomstige klant informatie over zijn behoefte wil ontvangen hij vooral via internet zijn informatie gericht zelf gaat zoeken.

De traditionele media hebben echter nog een extra doel. Zij proberen niet alleen actieve woningzoekenden te bereiken, maar ook om latente zoekers te bereiken. Zij moeten worden verleid om zich te gaan verdiepen in een woning die ze ongevraagd onder ogen is gekomen. Voorlopig blijft de traditionele media dus nog zeker bestaan, en zal wellicht hun rol in de toekomst nog wat veranderen.

Via onze website kunt u zien hoe we beide media inzetten om de koper te bereiken. Naast dat wij de traditionele media zullen blijven verspreiden, hebben namelijk vrijwel alle traditionele media online gezet. zie: http://www.broringmakelaars.nl/?menu=Magazines&pagina=15

Veel leesplezier

The following two tabs change content below.
Directeur Bröring ERA Makelaars, gevestigd te Almere. RMT en Hypothecair planner

Laatste berichten van Geert Bröring (toon alles)

Geef een reactie

Google+