Selecteer een pagina

staatslotIk heb vandaag zo moeten lachen om een artikel op internet. Het kwam erop neer dat Nationale Open Huizen routes belachelijk zouden zijn. In eerste instantie was ik natuurlijk bijzonder nieuwsgierig wie deze bewering maakte en vooral natuurlijk waarom?

De beredenering was eigenlijk zulke flauwekul dat het de moeite niet is om op in te gaan, statistieken dit statistieken zus en ook zo… het bleek uiteindelijk een aanzet te zijn voor een eigen fantastisch concept dat wél zou werken, namelijk gegarandeerd je woning in 1 week verkocht. Ik ken een hoop fantastische makelaars maar die garantie heb ik nog nooit meegemaakt. Grappige is dat deze makelaar zijn aanbod op Huislijn.nl presenteert en zijn woningen al veeeel langer dan een maand aanbiedt op Huislijn.nl, niets verkocht binnen 1 week.  Ik ga dáár denk ik maar eens statistieken van uitdraaien. Hoe dan ook, onzin.

Flauw ook weer, ik ben zeer onder de indruk van de inzet van de makelaars voor deze Nationale Open Huizen route, de timing is goed, het gevoel is goed en iedereen gaat ervoor. Garantie kunnen wij niet geven maar ja, daar gaat het toch niet om? Het gaat erom dat je actief bent en de kansen grijpt die zich aanbieden. Woningen worden daadwerkelijk verkocht op dit soort dagen, helaas niet allemaal. Ik las laatst in een boek over een oude Italiaan die elke dag naar de kerk ging en elke dag vroeg hij het heilige standbeeld of hij alstublieft de loterij mocht winnen. Tot dat op een dag het standbeeld tot leven kwam en tegen de oude Italiaan zei: koop dan een lot!

Achterover zitten en niets doen, meedoen aan rare concepten die luchtkastelen beloven  óf meedoen aan initiatieven die geen zekerheid bieden, maar wel daadwerkelijk effectief zijn gebleken…kiest u maar..

The following two tabs change content below.
3 jaar geleden ben ik begonnen als Marketing Manager bij Huislijn.nl. Daarvoor heb ik de Marketing gedaan voor twee klinieken in Rotterdam. Ik heb het naar mijn zin en zelfs in deze tijd vermaak ik me prima, omdat je net even verder moet denken en (even cliché) out of the box moet denken. Bij Huislijn.nl is dat zeker mogelijk. In de toekomst hoop ik een adviserende rol te kunnen gaan spelen bij bedrijven. Op projectbasis leuke en lucratieve concepten bedenken...maar eerst Huislijn.nl naast Funda de beste huizenwebsite maken!

Laatste berichten van Stephanie Hopmans (toon alles)

Google+