Als Marketing Manager van een huizenwebsite kan ik ook niet ontkennen dat er de afgelopen tijd bij de huizensites harde klappen zijn gevallen, juist degene die de meeste moeilijkheden ervaren zijn ook onze belangrijkste cliënten: de banken, de adverteerders en natuurlijk de makelaars. En daarbij komt ook nog dat de huizenzoeker, ondanks dalende prijzen, afwachtend is.. Ook niet echt fijn voor een huizenwebsite… en nu? Achterover zitten, hoofd laten hangen en afwachten? Nee, zo denken wij niet.

Gaat het binnenkort beter? Ik weet het niet, maar toch kijken wij niet terug op deze crisis met weemoed, want er is één  belangrijk positief aspect waar een crisis toe dwingt: creativiteit.

Budgetten zijn bevroren en dat betekent iets maken van niets. Creativiteit viert hoogtij in crisistijd!

In deze tijd is dan ook het idee van de Nationale Open Huizen route geboren, het kindje van Huislijn.nl dat inmiddels al groot aan het worden is. Een samenwerking tussen alle makelaars, en dan bedoel ik ook álle makelaars, concurrenten, concullegea, collega’s en geduchte “vijanden”, werken op 1 dag samen om met kleine beetjes iets groots neer te zetten.

Op zaterdag 10 oktober is het weer zover, en petje af voor alle makelaars die blijven vechten en blijven ondernemen, want tegenover creativiteit staat negativiteit en daar is nog niemand rijk van geworden!

The following two tabs change content below.
3 jaar geleden ben ik begonnen als Marketing Manager bij Huislijn.nl. Daarvoor heb ik de Marketing gedaan voor twee klinieken in Rotterdam. Ik heb het naar mijn zin en zelfs in deze tijd vermaak ik me prima, omdat je net even verder moet denken en (even cliché) out of the box moet denken. Bij Huislijn.nl is dat zeker mogelijk. In de toekomst hoop ik een adviserende rol te kunnen gaan spelen bij bedrijven. Op projectbasis leuke en lucratieve concepten bedenken...maar eerst Huislijn.nl naast Funda de beste huizenwebsite maken!

Laatste berichten van Stephanie Hopmans (toon alles)

Google+